• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Söka utan medlåntagare?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Det är ett forum, det är inte vetenskapsakademien.

Du fråga jag svara utifrån hur jag hade uppfattat frågan, och beroende på lån beroende "bank" hade jag delvis fel vilket jag tog på mig.

Om du känner dig så otrygg varför frågar du inte bankerna direkt? Du kan ju fråga anonymt helt generellt.

Sen kan det vara bra att inte ha inställningen "jag läste på nätet så då är det sant"

Och till sist önskar jag dig en trevlig dag.
Detta är exakt samma sak som händer på börsen. Vuxna människor skyller på andra för deras usla investering. När de är själva korkade för ta beslut baserad på vad random okänd anonym snubbe säger på nån forum och sen ha mage att klaga hahahahaha komedi på hög nivå
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nybergzz

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
4 Februari 2019
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Vilka tomten som tror att 2 i hushållet, en lön gör så att kalkylen blir bättre hahahahahhaha senast var det Avidafinans som gav mig nobben för detta, gjorde om ansökan och tog bort sambo, ja gissa vad? Jag är kund hos de idag :) den som säger annat , lägg fram bevis istället för att säga att ”min kalkyl blev bättre” som att man jobbar på banken och kunde se kalkylen helt plötsligt hahaha
Jag har fått godkänt och jag skrev sambo.

Det räcker som bevis för mig.

Jag hade 2 ff på uc och 0.4 i uc score.
 

Sebbe84

Viktig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
25 Juli 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Jag har fått godkänt och jag skrev sambo.

Det räcker som bevis för mig.

Jag hade 2 ff på uc och 0.4 i uc score.
Du hade fått bättre ränta och mer i lån om du hade lämnat sambon utanför :) men är du nöjd så är jag nöjd hehe
 

Nybergzz

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
4 Februari 2019
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
28
Poäng
112
Ahaaaaa du var ju nöjd, bättre ränta mm? Inte så det blev avslag där då??? Nu vidare till nästa? Gå från 4.05 från santander som är helt fantastiskt långivare till fråga om sevenday…
Du har missuppfattat
Läs 1a inlägget av mig så kan du läsa att jag hade mitt ursprungliga lån hos santander.

Sökte på advisa igår och har fått låneförslag där sevenday är en av aktörerna som vill låna ut t mig.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp